I feel curly today.

2010-04-21 @ 21:01:03

Idag har vi haft Grease tema i våran klass! Vi var väldigt snygga kan jag lova :]
Men det blev dock inga klackeskor för min del, jag kände att mina fötter skulle inte klara av de efter min promenad igar,
Först gick jag och emma från anderstorp ungefär vid 2 kanske där vi hade varit och besökt gymnasium in till stan. fråga inte varför vi inte åkte buss..? sen gick jag på stan till just före 7 och sen skulle jag och mamma på maxi för att handla. Inte skönt för fötterna!!
Bilder från idag kommer sen när jag orkar lägga in dom(A)

ikväll har jag varit ute och sprungit!! :D så nu väntar fika och sen sova jag är spårat trött!! kanske tack vare två mycket tidga uppstigningar.. :(
 
 kärlek på hög givå! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0