Nytt inlägg

2010-04-16 @ 19:32:34

Idag har jag haft slödag på skolan, jag och isabelle har stått i caféet :) Det var ju lite kul, förutom jaaa en sak.. ;) menmen det är väl bara att gilla läget.
 Ikväll hade jag kunnat fara på gudstjänst med lisa, selina och nadja men jag har bara en gång kvar ( man ska ha gått på 10 stycken innan man konfirmeras )
Så jag och emma ska gå i ostvik på söndag :) seeen slipper jag allt det där som har med konfa att göra, för då är det nästan bara själva konfirmeringshelgen kvar:D

Nä nu ska jag ta och vara lite social med petrala på msn ;)

 min snögubbe som jag byggde mitt i bacen i Jäckvik (A) 

puss♥

Kommentarer
Postat av: hanna:]

svar; ihihih tack :]:]

2010-04-17 @ 13:48:03
URL: http://heyhannnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0