Sitter i datasalen.

2010-04-28 @ 10:02:21

Nu sitter jag på skolan och har språk, så jag passar på att skriva ett litet inlägg, eftersom jag vet inte om jag orkar skriva nåt ikväll när jag kommer hem för först har jag den SISTA konfaträffen!! Wiiie :D
Och sen ska jag nog gå ut med det sista av newbody grejerna. :)

Igår han jag inte skriva nåt inlägg för direkt när jag kom hem från skolan så skulle jag äta lite och sen bar det av till stan för trivselkväll på pansalen :D
Jag längtar inte tills bilderna kommer ut på hemsidan, för man vet aldrig riktigt hur man kommer att se ut på dom (A)
Men det är inte säkert att dom fick nån bild på mig för jag var inte riktigt på danshumör igår, så det blev inte riktigt så mycket dans för min del, men lite bugg och fox :)

sitter ju på skolan så det finns inga bra bilder.



Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Ja! Det känns helt underbart! Längtar till att är klart! :)

2010-04-28 @ 14:53:44
URL: http://ssannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0