Home again.

2010-05-16 @ 19:26:37

Nu har jag kommit hem från ett soligt piteå till ett mindre soligt skellefteå. Men det är väl okej, är hur trött som hellst efter en enda liten helg i Piteå :]

Men nu har jag då klarat uppkörningen! Vi körde runt i både stan och ut mot öjebyn? tror jag, men det gick bra :D så nu är det bara själva provet kvar. På onsdag skriver jag det :S är liite smånervös, men somsagt så SKA jag klara det!

I Lördags gick vi på stan och kollade runt lite gran men det blev bara en snabbis så jag köpte ingenting!!?

Och idag så har jag bara tagit det lugnt efter jag hade kört färdigt.
jag kan ju tala om att vädret har ju inte varit någonting att klaga på! 26 grader i skuggan? :D:D

MEN
 dom som känner mig vet ju väl att jag+åska=mycket skrik, hehe (A) Så dom som bode på campingen har väl fått höra det nu också, :]

 Det här har väl ungefär varit outfiten i helgen:)


 
och den här sööta hunden har gjort mig sällskap:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0