Friday i'm in love

2010-09-10 @ 17:06:38

H.E.L.G! äntligen!! :) Det kommer att bli så grymt skönt, pappa och min lillebror ska iväg på träningsläger så det blir bara jag och mamma hemma, lugnt och skönt.

Min helg kommer att bestå av:
Lördag: Jag ska träffa min 3mening tror jag att hon är (jag är inte bra att hålla reda på sånt..) för första gången sen vi var små.
Vi har ju sett varann och så men aldrig bestämt att vi ska hitta på något, men nu är det dax! :)
Sen på kvällen ska vi träffas alla tjejor i klassen och grilla och ha trevligt :)

Söndag: Har jag ingenting inplanerat tror jag än så länge men något roligt blir det nog tror jag.



Kommentarer
Postat av: ninni

sv: hahah, jah det var såå kul! :D

2010-09-10 @ 17:13:20
URL: http://ninniisabella.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaa det kommer bli trevligt, om du skulle vakna någon gång;) haha<3

2010-09-11 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0