HAHA

2010-09-22 @ 15:15:08

Hemma från skolan nu, känns bra med en kortdag!
Alla lärare har verkligen varit på våran sida idag, först fick vi flytta fram so-provet till på måndag istället för imorgon och sen fick vi ha no-prov vecka 40 istället för nästa vecka, när vi har två andra prov. Så det känns kanon,
och plus att jga fick MVG på en franskaupppgift idag!
DET gör att det känns ännu mer kanonis!

Men
sen när jag skulle av bussen så blev det lite pinsamt. Jag och emma satt där man brukar ha väskorna efersom bussen var proppfull så vissa var tillochmed tvugna att hoppa av och ta en annan buss!?
Men aja, när jag skulle hoppa av så skulle jag försöka få mig ut därifrån. Med en stor gympabag och med massa andra sånna väskor under fötterna. Så när dom andra 3 som skulle av hade hoppat ut så skulle jag försöka att smidigt ta mig upp därifrån, men jag föll om kull, och då började bussen köra, för han hade tydligen inte sett att jag också skulle av! Så vi skrek att han skulle stanna så han pallnitade och jag fick gå skrattande ut, och jag SKRATTADE verkligen, jag tycker att det var lite roligt :]


IKVÄLL blir det kanske att vara med emma.
NU ska jag stoppa något i magen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0