I brist på annat kör jag en lista

2011-02-14 @ 19:20:27

Hur bor du: I ett hus som är rött :]
Brukar du komma i tid: jodå
Hur lång är du: sist jag kollade så var jag circus 173 långa centimetrar
Kan du laga mat: ja jag tycker då det!
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går 9:an
Vad har du på dig just nu: Svarta jeans och en hoodie
Har du någon fobi: ojojoj, spindlar, småkryp, flugor... allt äckligt som rör sig!
Hade du en bra kväll igår: jo det hade jag faktiskt!
Vilket är ditt senaste inköp: en tröja och massor till resan - roliga grejer.
Din favoritdryck på morgonen: ehhh... saft..:]
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Minns inte riktigt, eller jo mamma tror jag
Har du sovit i din egen säng inatt: Jajemen!
Vad hade du sönder senast: Emmas näsa kanske, eller den gick ju inte sönder riktigt men..
Vem snackade du med senast: jaa mamma och johan antar jag
Varm favoritdricka: te, kaffe choklad. Nåt av det :]
Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN 4-life!
När gjorde du senast något riktigt dumt: minns inte
Saknar du någon just nu: Det kan man nog säga, jaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: HAHAH ojojoj, sitta och hålla på med något som man inte är medveten om själv. Emma du fattar?;)
Någon jag stör mig på: Ingen just nu.
senaste person du kramade: emma tror jag, har man guldfiskminne så har man :] 

Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig: Emma
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: oja, när jag blir äldre
Längtar du till din nästa födelsedag: riktigt mycket, övningsköra u know! :D
Har rakat dina ben någon gång: JA
Är du sugen på något nu: godis..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: en eller 2 kanske, beroende på vilken dag det är.
Använder du hudkräm: yesbox! Body Butter från Body Shop♥
Attraheras du av män med skägg: njaae inte i den här åldern
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop, det är ju 2011 hallååå:]
Brukar du baka: jaa!
Röstade du i det senaste valet: är för liten :(
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja nog finns det väl nåt som kan bli bättre men det funkar 
Vilken låt lyssnade du senast på:
Fuckin' perfect - PINK
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: bland annat blod. HUVVA!
Har du pengar på mobilen: Jo det har jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0