uppdatering dårå, dag för dag.

2011-01-07 @ 14:57:29
Jag känner att min uppdatering verkligen inte har legat på topp i veckan, men nu har jag då tänkt berätta lite om vad jag har gjort.

TISDAG: jag och några kompisar var och körde laserdome, riktigt roligt! Jag hade aldrig provat det förr så jag trodde inte det skulle vara så roligt men jag hade helt fel!
MEN jag ska nog inte bli soldat tror jag, jag blev skjuten väääldigt många gånger :]

ONSDAG: Gick jag och några brudar på stan för att ge hanna en lite sen födelsedagspresent. Så först traskade vi runt på stan, provade lite roliga kläder för att sen äta på tatung och se Narnia 3D efter det. Filmen var helt OK men den kunde ha varit bättre, en "mellanfilm" helt enkelt.

 















lånade några av bilderna av hanna :]

Massa skratt på den dagen måste jag säga, lisa har ju verkligen sina ljusa blonda stunder :]

Kommentarer
Postat av: Runarviktoria

Hello, any body here???

2011-04-20 @ 13:41:06
URL: http://runarviktoria.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0