junk of the heart

2011-09-26 @ 17:57:05
Något som gjorde dig glad idag?
Min klass och att det inte regnade som det har gjort alldeles för mycket ett tag nu..

Humör just nu?
På topp! Finns ingenting som jag kan klaga på, inte ens någon förkylning som spökar.

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Satt på bussen påväg till stan och skola.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Satt och läste bloggar på bloglovin' och lyssnade på Melissa Horn


Vad ser du om du tittar till höger?
En brinnande kamin, eller okej det brinner I den, och det är mysigt♥

Vad gör dig glad just nu?
Att jag har gjort bort allt plugg för tillfället!

Hur är vädret hos dig just nu?
GRÅTT och disigt, men det regnar faktiskt inte !?

Vad var det senaste du åt?
Middag bestående av ris och korvstroganoff och det var gott.




Bästa glassmaken?
Tråkig som jag är säger jag vanilj. Fast jordgubbssorbet är också mums!!

Sover du tugnt?
Inte speciellt, jag vaknar om någon är uppe och går i huset, lite som en vakthund.. men jag går dock inte tilll attack..

Drömmer du mardrömmar?
Händer ibland. Sist drömde jag att jag sögs ner i en dammlucka och dog. Och det var väl tredje gången kanske som jag gör det...

Hur många kuddar sover du med?
One, en, uno, un.

Snarkar du?
Det beror väl på vem man frågar. Jag har då aldrig hört mig själv göra det och jag brukar verkligen inte göra det, men jag tror att det har hänt EN gång. Hihi


Favoritgodis?
Surt helt klart, eller choklad. Men det ska jag inte äta, det har jag lovat mig själv.

Höger-eller vänsterhänt?
Skriver med höger men lagar mat med vänster.

Stjärntecken?
Oxen

Vad längtar du mest efter just nu?
Sommaren och lov, och att fara utomlands!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0