Använd solkräm när man är i solen annars blir man en bränd gurka enligt min lillebror.

2010-04-12 @ 17:54:54


Jaa jag har j då som sagt varit i fjällen över helgen, så jag har inte haft så bra uppdatering. Förutom emma och hannas så väääldigt fina inlägg :]

Men jag tänkte att jag kan skriva nu vad jag har gjort, så det kommer kanske bli ett lite långt inlägg nu men ändå :)

Torsdag:
Vi for dit på kvällen och sen gjorde vi inte så mycket packade upp och firade pappa som fyllde 42, och åt tårta och hade ballonger (A)

Fredag:
Åkte vi lite slalom, eller jag åkte snowboard. och på kvällen såg jag ,emma, samme och johan talang och lite solsidan!! :D Det är så spårat bra altså! Och jag hoppas verkligen att det kommer en fortsättning! :(

Lördag:
Vi åkte slalom, och solade och bara hade det kanon, det var säkert 6 grader, inte ett moln på himlen och sol heeela långa dagen! :D MEN.. jag var inte så smart, jag hade glömt solkrämen så mitt ansikte såg ut som en tomat! eller en kräfta eller nåt som är rött iallafall... :( Men det var bara att gilla läget. :)

Sen på kvällen så bestämde jag och emma att vi skulla ta och gå upp för slalombacken för att sen åka madrass nerför. Och ni som har varit i Jäckvik vet hur lång denna backe är, och för er som inte har varit där kan jag tala om att det är ca 2 kilometer!! Och där gick då vi, rätt uppför!
Sen bar det äv neråt, och då va det bara att bromsa! Men det var inte det lättaste fötterna bara hoppade!
så det slutade med att först flög emma av och sen bara ett tag efter så for jag också av och vars for madrassen då? Joo NER FÖR BACKEN UTAN OSS!
men den stannade som tur var i ett träd så vi han ikapp den (A) :]

Söndag:
Åkte vi slalom/snowboard solade MED solkräm den är gången! :] Och åkte hem igen :)

Tänkte lägga in lite bilder från Jäckvik,



Emma, johan och samuel



En av dagarna var vi först i liften så det fanns inga spår!






innan det bar av nerför berget :)



uppifrån toppen


Avslutar med denna bild♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0