Amanda hissar och dissar

2010-12-25 @ 20:49:49


okej, jag hissar:
- Vi har jullov!
- Det kommande året ska jag till antillerna(skolresa!! :D), frankrike (klassresa), göteborg (klassresa), ev. gotland och ev. stockholm.
- Jag känner mig rik! iaf just nu.. :]
- Mina betyg som jag fick!
- alla julklappar :]

då ska jag bara komma på något att dissa.
- kylan och vintern. JULEN är absolut helt okej men vädret..?
- Att man går runt och känner sig PROPPmätt 24/7 just nu.
- Jag är beroende av godis just nuu.. :] hehe
- Min hals har börat göra ont.
- Det är filmer hela tiden men alla bra går samtidigt!!?


Kommentarer
Postat av: Elina

musik :D

2010-12-27 @ 18:21:33
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0