Svar på frågestunden!

2010-07-21 @ 13:53:21

Är du kär i nån? Nej, jag är inte kär i nån nu, bara lite intresserad. 

Har du något sommarjobb?:)
jo att äta glass hehe, nej men jag har inget i sommar.

Hur många syskon har du?:) jag har en lillebror som är 2 år yngre än mig.

Taggar du att börja 9an?:) både och.. jag skulle gärna kunna vara kvar i åttan ett år till för jag vill inte ha nationella.. :]

Varför är du så snyggggggg? (A) Jag frågar dig samma maria!!? (A)

När har du tänkt hitta på någe med mig?:] När du har tid naadjooos!! :] så fört som möjligt!! :D

Varför är agnes hedlund så galet bra? har alltid undrat de, liksom..  Ja det har faktiskt jag också funderat på, nåt måste det ju vara.. hmmm,

Favorit glass? TWISTER!!♥

Favorit färg? Vitt

Det bästa du vet? Mina vänner och sooool, mm. :)

Det sämsta du vet? Sjukdomar!! :( och småkryp, huvva...

Hur många år är du? Jag är 15 år.

Vem är din idol? min idol vet jag inte riktigt,, det finns så många personer att se upp till.

Vilka bloggar läser du? Jag läser ganska många olika bloggar, men mina vänners och några av storbloggarnas :)

Vad ska du göra nu i sommar? I sommar har jag bara tänkt ta det lugnt och sola,bada och umgås med folk :D 

Husdjur? jag har faktiskt inga.

Vars bor du? jag bor lite utanför skellefteå.

Varför började du blogga? Jag tyckte att det skulle bli en kul grej och prova :)

Tack så mycket för alla frågor! :) Hoppas att ni blev nöjda med svaren :)♥


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Sv: härligt! det är bara bra med mig:)

Vad gör du idag? :)

2010-07-21 @ 14:04:30
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: elin

SV: aha okej:D

bra svar:)



kraam elin<3

2010-07-21 @ 19:02:48
URL: http://beautigirlmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0