ohh scary..

2010-10-11 @ 14:58:37

Det måste spöka i emmas hus! Jag skulle hjälpa henne att ta in hästarna och när jag stod bredvid en hage så ser jag hur det ser ut som att det står någon i deras fönster och det var ingen hemma!

Så jag sprang till emma och sen in i garaget där jonathan och nicke var och dom bara skrattade åt mig, men när vi kom ut därifrån så var det ingenting i fönstret och då gick Niklas in och ställde sig i fönstret bara för att jag skulle få kolla om det var så det såg ut eller om jag bara såg i syne. Och det såg precis ut så!!
Det var så spårat läskigt!

Och sen så var jag jätterädd hela kvällen.. så jag tror att dom tyckte liite synd om mig ändå, det sa dom då :] 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0