St. Maarten

2011-02-24 @ 18:58:10
snabb uppdatering hara, men dagarna hittills har varit fullt upp sa ajg har inte hunnit sa mycket blogga.
jag har faktiskt blivit lite brun!! :D:D och brunare kommer jag nog bli, vi ska till stranden nu klockan 3 (20.00 svens tid)
och det ar lite kul pa skolan for att alla killar busvisslar efter oss och pratar med oss sa fort dom far chansen, jag tycker nastan att det ar lite kul ;) HAHA

och nu borjar det vara det lite svart att halla borta engelskan, jag haller pa skriva engelska ord nastan hela tiden, och att prata gar jattebra!! :D
men jag har ett litet problem bara. MIN MOBIL GAR INTE ATT LADDA!! DET FUNKAR INTE AVEN FAST AJG HAR EN ADAPTER EFTERSOM DOM INTE HAR SAMMA STROM HAR. och om det inte gar att ladda pa en hel vecka till, hur ska det ga?
en bild pa en liten del av skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0