SOMMARLOV

2011-06-15 @ 14:46:00
ÄNTLIGEN! det känns så underbart skönt att få lämna byskeskolan, dock inte riktigt lika kul att lämna alla kompisar. Hade examen nu på morgonen och just efter det min brors.

Nu har jag  just smaskat i mig lite jordgubbstårta och börjat ladda upp inför ikväll -Examensfesten. Då kommer säkert tårarna rinna, jag hade tänkt försöka att hålla mig idag när vi skulle sjunga MEEEEN det gick inte som planerat. Såg att några i bänkarna grät och då gick det inte hålla sig längre speciellt inte när vi sjöng en riktig "gråtlåt"..

Här får ni NÅGRA av alla bilder som togs. Min bror fick stå för fotograferingen och vipps så hade han tagit över 200 kort!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0