dagens

2011-09-02 @ 19:05:16



Dagens humör:
Kanon, är på riktigt bra humör idag, trors min lilla förkylning som finns i kroppen!
Dagens vill ha: fred på jorden, stoppa svälten i afrika osv.. HAHA nej skämt å sido, jag vill ha tillbaka värmen!!
Dagens klädsel: Svart jeans, en vit t-shirt, kofta och en skinjacka på det. 
Dagens smink: Det vanliga, foundation, mascara, rouge, ögonbrynspenna och lypsyl!♥
Dagens frisyr: platt med lockar i luggen i början av dagen, men efter att ha gått i regnet så var det halvvågigt och såg bara skitigt ut.. 
Dagens händelse:
Har ännu en gång bevisat hur grymt dåligt lokalsinne jag har! 
Dagens låt: låtar med Adele och Boyce Avenue som jag nyss började lyssna på som var grymt bra! De gör covers på andra låtar och är riktigt bra!!
Dagens planer: Det är ju inte speciellt mycket kvar av dagen nu men ha fredagsmys och sova tror jag.
Dagens roligaste: OCH konstigaste var nog att någon ringde från "the studio" och erbjöd mig en gratisfotografering!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha samma som jag va på! :)

men the studio har alltid gratis fotograferingar, det enda som kostar är om du vill köpa bilderna ;)

2011-09-02 @ 22:43:52
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0