20101201

2010-12-01 @ 13:28:00

Idag är det första December! Kan ni förstå vad tiden har gått fort! Nyss var det sommar och jag var överlycklig över mitt moppekort jag körde runt kände mig fri.
Nu är det vinter och jag kommer måsta vänta ända till nästa sommar innan jag får köra, och då kommer jag även att få börja övningsköra bil! Det längtar jag verkligen till!! :D

Bara EN liten månad kvar nu till nyårsafton och jag vet inte riktigt än hur planerna inför det är, men förhoppningsvis blir det som alla andra år♥
Sen är det ett nytt år med nya möjligheter framför mig.


Bild tagen i Jäckvik förra vintern.
Hoppas att det blir att fara dit iår igen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar : Hehe tack! :D

2010-12-01 @ 18:11:33
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0