24 december

2010-12-24 @ 20:38:35

GOD JUL på er allihopa!!

Är proppmätt av julmat och godis, nötter, skumtomtar, choklad och massa mer.

Jag hade faktiskt ingen julstämning imorse när jag vaknade men det blev mer och mer efter lite julmusik och lite matfix så kändes det kanon! Sen när gästerna kom så blev det pöörfekt. Tomten kom hit även iår även fast han var rätt så lik någon som jag känner riktigt väl. Men det spelar ingen roll, jag fick paket ändå.

Dock fick mina småkusiner betydligt mer än mig. Men då hade jag inte önskat mig så mycket heller. Jag kan lägga upp lite bilder på dom sen, just nu ska jag gå och vara lite social igen och lyssna på Sarah Dawn Finer's julkonsert, eller nåt.

Så här ser jag ut ikväll.

-min älskade nya klänning! ^

 



Puss påer!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0