Dagen efter den stora dagen.

2010-12-25 @ 15:43:50

Något som är bra med att ha hela släkten hemma hos sig på julen är att det blir oftast över massa mat, godis, och annat.
Gillar man julmaten så är det ju bra annars kanske det inte är riktigt lika roligt. Men JAG gillar då den och därför klagar jag inte!

Tog med mig min bror och mitt headset ut på en liten promenad idag eftersom att jag kände att jag höll på fastna i soffan. Så nu är jag inne igen. Kall om fingrarna och rosig om kinderna, helt OK.

Mamma och Johan sitter och ser Hajen, jag joinade dom ett tag men tröttnade ganska fort, det märks att den är gammal, det ser verkligen inte riktigt ut!!?

Pappa sitter uppe och klinkar lite på Johans bas som han fick igår av tomten haha eller jaa.. :]


Kommentarer
Postat av: Emmmmmmaaaa:]

du är så sööööt, vi måste göra nå typ nu! saknar dej:((L)

2010-12-25 @ 22:19:45
URL: http://blemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0