Man ska inte vicka på stolar, jag vet!

2010-12-01 @ 19:10:35
Idag på skolan hände det en liten olycka.. (A) Jag satt och vickade på stolen på franskan, fast man ska inte det jag vet:] och hipps vipps så låg amanda på golvet.!

Och självklart hade jag slagit i huvudet i bänken bakom!
Så det blev som svart för ett tag, men sen gick det över, då började jag känna att det gjorde väldigt ont i min tumme. Så resultatet av min dag blev två stukade fingrar, och en GIGANTISK bula i bakhuvudet(A)

Jag är glad att jag slapp hjärnskakning för en lärare sa att det fanns stor chans att jag kunde få det. Men jag kan ju ha fått en liten, för jag känner mig liksom lite yr och snurrig och så..
Och han vågade nästan inte ens skicka hem mig med bussen han tyckte att vi skulle ringa nån. MEN jag for med bussen ändå! :]

Det finns bara ett litet problem, jag och Emma ska hålla i boxersice(stavning??) imorgon och med mina fingrar blir det ju verkligen jättebra timing?? NJAA verkligen inte, men jag får väl ta och linda dom.


Ni är kung, brudar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0