Plejset

2010-12-18 @ 16:21:30
Igår kväll så for jag och några tjejer til Byske för att spendera kvällen på UG.

Det började med att jag stressade iväg till bussen för att vara däker på att jag inte skulle missa den, det är något som jag jämt gör, för jag klarar verkligen inte av att lite på busstabeller.. :]

Bussen var framme i Byske ungefär kvart över 7 och ug öppnade 8 så jag och emma var ute och bara stod och kollade på snön i circus 45 MINUTER! Vi hade tänkt gå in och kolla på ica men vi ångrade oss, vi hade tänkt gå och sätta oss inne på badet men vi ångrade oss. Så när det väl öppnade så hade jag inte mycket till känsel kvar i mina fötter!

Jag hade inte riktigt räknat med att vi skulle vara ute så vad hade jag farit i för kläder? JOO, leggings och tygskor och en jacka. USCH det ska jag aldrig mer göra.. det blåste och var skinkallt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0