chacha bloggen.

2010-02-27 @ 15:21:50

Sitter hemma och kollar på all snö... kan det inte bara sluta och bli sommar nu med en gång!? :D Jag vill köra moppe, sola och bada och fara till Göteborg!!! Men det är ju bara februari än.. :(
Såg curlingfinalen lite halvsovandes igår eller idag eller ja (A) Och det blev OS GULD!!!! grattis!! :D:D Jag var lite orolig där ett tag när ingenting fungerade men det löste ju sig tillslut :)
så jag vet inte riktigt när jag somnade men diret jag slängde mig i sängen så somnade jag då. :]

Ikväll är det melodifestivalen deltävling 4 tror jag (A) det ska jag väl förhoppningsvis se. Men jag  tyckte inte att det var så många bra artister med iår.., mest bara konstiga som man inte ens känner till.?

Asså jag är spårat sugen på att fara och se bio, men jag vet inte vilken film bara, Valentines day verkar ändå bra? :D någon som har sett den? Eller som vill se den?:)

hare bäst!


Kommentarer
Postat av: Emma :D:D:D

ÅÅÅÅH!!!:D:D ja vill också se den!!:D vi se den på måndag?:D:]

2010-02-27 @ 16:23:24
Postat av: Emma (igen) :]

glömde, SPÅRAT FIN BIIIILD!!!(L)

2010-02-27 @ 16:25:32
Postat av: hanna:]

jag vill också se den :D:D:D:D:DD

2010-02-27 @ 20:04:04
URL: http://heyhannnah.blogg.se/
Postat av: Nadjaaa

VINTER IS MY LOVE :]

snygging där!<3

2010-02-28 @ 00:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0