hehe snabb på uppdatera?? NEEJH

2010-02-09 @ 20:31:18

Jag kan ju då inte skryta med att jag är snabb på uppdatera :]

Igår var jag iallafall på stan med sanna vilket var riktigt trevligt för det var ett tag sen vi träffades sist !♥

Det roligaste var nog när vi skulle äta på dallas och då skulle vi dela på en KEBABtallrik, sanna beställde och vi gick och sattte oss.
Men dom ropde aldrig ut nån kebabtallrik och då kollade hon på kvittot hon fick och då stog det TACOtallrik! HAHAH vi är mycket duktiga :]

Sen gick vi till hennes mammas jobb efter ett tag när vi hade gått på alla affärer, vilket gick ganska fort. Och där tog vi kort och bara chillade.

Jag har inte fått bilderna än för hon skulle skicka dom till mig idag tror jag, så det kommer sen :D
Men en kan ni få som jag tog från hennes blogg <klicka för att komma till den.
hehe (A)



Sen när hon skulle hem med bussen så kom emma och lisa, och tillslut nellie också så då gick vi på stan i 5 minuter kanske innan vi skulle ta bussen hem till nellie.

Där ät vi tacos - igen, såg skräckfilmen "Deadline" eller vissa såg kanske inte så mycket, eller hur var det nu? ;)
Jag tyckte då att den var riktigt bra :D
 
Kraam!
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0