Mästarnas Mästare.

2010-02-09 @ 20:45:01

Nu har jag nyduschat och ser mästarnas mästare, :) Och äter Muffins som jag gjorde tidigare idag :D -gotteligottgott :D:D

Ikväll har jag varit en sväng på stan medans dom ändra var på träning i ske-å :) Och när jag kom hem så for jag ut och sprang, motvilligt men nu efteråt så känns det ruggit bra :D

Imorn blir det skola, de blir skönt med kortdag och på onsdag ska vi få lära oss foxtrot och bugg för att sen ha danskväll på kvällen!!! :D - Wiiiiee!!
Och för att vi var där på kvällen så blir vi lediga på fredag! - det gillas!!



                                    
^ 8b! Man kan inte ha bättre klass!

Kraaam!
/amanda

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Ooooo danskväll! ;D

2010-02-09 @ 21:36:10
URL: http://flisanohman.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0