sorry för dålig uppdatering.

2010-02-16 @ 17:17:06

Jag har ju inte varit snabb på att uppdatera jag vet.. :]

Men idag så har vi haft den jobbigaste dagen på hela veckan! Den längsta rasten är typ 10 min! :O

Ikväll ska jag till hockeyplan, och äta semlor :] Det är någon fettisdagsgrejs där, och om man vill så kan man spela hockey, men det blir inte för mig tror jag :] det räckte med att spela igår (A) hehe :]

 

Haahah när vi skulle gå på promenad eller ja energikicken idag på skolan så lekte vi nån lek? vad kan den ha hetet då.. "Ice cream" kanske :P Men den va ända kul :)

nu ska jag gå och äta :)

Kraaam!
/ amanda

Kommentarer
Postat av: Emma

ja fatta verkligen inte den leken xD



bra att du uppdatera i alla fall:O :]

2010-02-16 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0