hihihihi oopps..

2010-06-25 @ 18:47:50

Oj!, pappa kom nyss och visade vilken kant han hade fått där hans skjorta hade slutat. och det kan man kalla solkant. och då kollade jag om jag hade det och ja! där min klänning slutar..:] och mina armar och ben har också ändrat färg, men till det bättre helt klart! :D:D

gårdagens besök på liseberg var helt klart lyckat, förutom från början, när vi väntade på att bli insläppta så var det gassande sol och det fanns inte skugga någonstans! så då blev man lite toasted! (A)

Men sen väl inne så åkte jag varje!? vuxenkarusell. JAG ÅKTE FRITTFALL! och när jag väl satt där så förstod jag inte ens vad det var jag hade varit så rädd för. Jag ville bara åka den igen!! :D:D Det var tillochmed läskigare att åka parierhjulet?? :] 

Och sen så var det ju även en lindeyhopkurs, men jag fick ingen med mig...

- johan kom nu så kan vi prova det där?
- ne, jag orkar inte.
- jaha, pappa du kan ju prova det blir ju kul? :)
- men.... fråga johan.

så det blev ingeting. så jag fick titta på iställe :)

IKVÄLL blir det tydligen nån 5-kamp.
albin frågade nyss: amanda får jag skrämma upp dig? och innan jag han svara så säger han men det kommer jag att göra ändå. :D (A) haha


NU HAR JAG LYCKATS FÅ IHOP ETT GANSKA LÅNGT INLÄGG SÅ NU SKA JAG TA OCH GÅ UT OCH TA VARA PÅ DEN SISTA SOLEN, DET BLIR JU FAKTISKT MÖRKT HÄR NERE JÄMFÖRT MED I NORRLAND DÄR DET ÄR JUST 24/7 PÅ SOMMAREN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0