Schack matt.

2010-06-09 @ 16:25:14

Sitter vid datorn och kollar runt lite på facebook, och blir mest avundsjuk, jag vill också ha sommarlov!!! ge mig det nununu!

Idag har vi haft temadag på skolan och våran klass var schack?? ja ni läste rätt.

Vi fick träna lite första hjälpen.


våran stooora klass!!? Men det var faktiskt borta några också (A)


två stycken vita bönder påväg till omklädningsrummet.


Tagga frukt, eller hur var det emma? ;)

efter lunch hade vi egen pulshöjande aktivetet så jag hade valt jogging. Så vi for att varv runt elljuspåret och sen blev det någon rygg/mage/ben träning. och utfall! så jag gissar nog på träningsverk imorgon:]

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0