SOMMARLOV!!

2010-06-20 @ 15:25:55

Wiiiee, mitt första inlägg på det här sommarlovet! Det känns hur skönt som hellst! :D

Examensfesten., vad ska man säga om den, lovisa...:] Men jag hade då kul de måste jag erkänna. Men det sög verkligen att det regnade så man kunde inte vara ute och göra massa :( så man fick sitta inne hela kvällen. Och när alla börja fara hem så var det inge kul längre :(

jag har inte lyckats lägga in mina bilder från kameran så ni får nöja er med dom här just nu:]




tjejorna i klassen


8B!

 

Kommentarer
Postat av: hanna:]

hahha liiiiiiite min bild;)

2010-06-20 @ 16:45:41
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/
Postat av: amanda

hihih jag vet(A) men den va ju såå fin:]

2010-06-20 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0