Tacopaj, hallonpaj

2010-06-23 @ 22:35:53

MÄTT. Så känns det just nu! Först blev vi bjudna på tacopaj till middag och sen till efterrätt blev det som sagt hallonpaj. Det var gott kan jag lova! 

IDAG har jag mest suttit i bilen hela dagen, föruom ett litet stopp på husvagns svensson. Sen har vi hunnit gå en sväng på Free Port :) Men jag hittade ingenting där. Sen tvär for vi in på kungsmässan, DET var stort kan jag lova!! Så jag hann bara in på gina tricot för det var närmast och sen stängde det. Men vi ska fara dit nån annan gång innan vi åker hem och då ska jag in på ZARA. Jag trodde inte att det fanns här men mamma frågade om jag hade hunnit in där.

IMORGON blir det liseberg för hela slanten, dom öppnar ett och stänger klockan tio och vi ska vara där och hänga på låset.

Om jag åker frittfall har jag inte riktigt bestämt än, efter min lilla tabbe på gröna lund... men johan sa att det finns inte tilt här såå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0