13 mars

2010-03-13 @ 14:59:10

Nu har jag just kommit hem från Byske, där jag har varit spårvakt på frankloppet. Det var faktiskt lite skönt att stå där för det var SOL och helt vindstilla :D
sen när pappa kom och sklle byta av mig så blev det kallt och solen försvann (A) hehe:]
Och jag fick gratis hamburgare :D

Ikväll är det mellofinal som jag nog ska se. Jag hoppas att Salen Al Fakir vinner alltihopa för den låten är lite annars än alla andra:) Annars håller jag på Andreas:)

Men jag måste erkänna att jag har aldrig riktigt gillat Anna Bergendals röst och jag tyckte verkligen inte om den låten, men nu.. är den ju faktiskt riktigt riktigt bra!!♥



Helt ofixad bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0