All the right moves

2010-03-12 @ 17:26:08

Det känns väldigt tråkigt att sportlovet snart är slut!! och vad har man gjort? -ingenting?
Jag känner mig inte taggad på skola igen :(
Idag har jag iallafall varit hos emma och åkt madrass :D och varit på stan och köpt ett par örhängen och en present till mamma som fyller 41 idag :D GRATTIS TILL HON!! så ikväll kommer mormor och morfar och ska äta tårta:]

Sen så har jag också bestämt att jag ska se let's dance ikväll för dom ska dansa bugg!! det blir kul och se, och emmas fiina kommentar var ju bara bäst

jag - jag kommer ju säkert ändå vara bättre än dom:]
Emma - Ja amanda jag lovar dig att du är nog bättre än Willy

jag - Haha jo jag hoppas verkligen det (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0