IKEA

2010-03-11 @ 22:18:32

Idag har jag varit på ikea! :D Det blev en tidig uppstigning, men det var värt det, jag fick med mig en fotölj hem som jag har letet hur länge som hellst! (A)
och sen åt vi ju en köttbullsmeny :] Det går ju inte fara dit utan att äta det (A)

 

och ett tag efter såg det ut såhär
 hehe (A)

Sen på vägen hem så stannade vi i luleå på storheden. Och jag köpte en NY SLALOMHJÄLM :D wiiee!

Så vi var väl hemma 8 och åt middag då :]

jag kan slänga in en dagens outfit också, bara för att (A)
 


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Va kul! :)

2010-03-11 @ 22:36:40
Postat av: Nadjaaa

HAHA dom där du hörde! (a)

de spååra ju ;)

Lika snygg som alltid! <3

2010-03-12 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0