lisa,nu kommer det snart ett hopp

2010-03-21 @ 20:09:02
^ jaa rubriken? Jag och lisa åkte madrass nerför vallenbacken och helt plötsligt kom det traktorspår mitt i backen! så vad ska man göra? jag ba lisa, snart kommer det att komma ett gupp, och helt plötsligt flyger vi! HAHAHA jag fick typ ont i nacken, men de var värt det.
sen så gick vi upp och satte oss i solen, tills hennes päron skulle fara hem för då tog dom med sig liggunderlagen, så då blev vi helt själva där.

Då passade vi på att grilla korv, och jag skulle göra mig en grillpinne och lisa sa att jag bara skulle ta toppen men jag förstod inte vad hon menade så jag skalade hela pinnen (A)
Sen kom niklas och anton och skulle hoppa i nåt hopp som var där, och de gick ju ganska bra, iallafall för en av dom ;)

Sen skulle vi ju hem också.. det gick väl rätt så bra, förutom att vi hade en skoter som körde bakom oss en bit och dom som satt på skrattade åt oss,:]

aja, när jag kom hem så såg jag att mamma och pappa står i fönstret och kollar på mig, men det kanske inte var så konstigt för jag kom saxandes uppför gården. Då hade jag farit med skidor från legdan och upp till vårat hus utan att ha kört i nåt skoterspår(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0