Munkviken.

2010-03-28 @ 17:12:54
Har varit på läger i munkviken nu, det sista!! :D:D det är bara två träffar till seen ska vi konfirmeras! :D -äntligen

men jag är väldigt trött nu.. jag kanske sovde max en timme i natt. :] För först så smög jag och några andra ut mitt i natten, eftersom vi inte lyckades natten innan för då stod ledarna och täckte för dörrarna så vi fick oss inte ut då. :P
Men det var inge roligt ute för alla andra låg och sov, så då gick vi upp till amanda och jossan ( dom var hjälpledare) och satt och pratade med dom i några timmar.
Jag tror att jag kanske somnade vid halv 7 eller nåt sånt.
Sen blev vi väckta just efter det. (A) hehe

Nu kommer det en liiten bildbomb från helgen :)











Jag skulle smygta ett kort när dom lekte polis och demonstrant, men jag lyckades visst inte så bra(A)






Kommentarer
Postat av: hanna:]

va kom du missa ?!!?! :(:(

2010-03-28 @ 19:11:07
URL: http://heyhannnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0