Teknobalderdag idag.

2010-03-24 @ 18:45:22

Idag har vi varit några stycken i stan på tekno-balder, 2orna på natur hade nåt shit, men dut var faktiskt väldigt roligt! :D Sen gick jag emma och lajsa på dallas och åt. Lisa hade aldrig ätit där!! Så hon var ju tvungen att göra det (A)
Sen gick vi på stan, och checkade läget, jag köpte lite trosor (haha det låter så roligt!) från veromoda, sånnadär PICES, det är dom skönaste som finns!! :D:D
Sen for emma hem med sin mamma vid halv tre, då gick jag och lisa och satte oss uppe på ck och fikade till min buss gick hem klockan 3 :)






Kommentarer
Postat av: Lisaa:]

det var asgoda grejer vi fika hihi:]<3<3

2010-03-25 @ 19:19:12
URL: http://lisalillbloggarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0