Det är inte stadigt att stå inne på en busstoa.

2010-03-19 @ 17:03:51

Idag har det varit en lite rolig dag på skolan, vi hade staffan på franskan och JOHAN på syslöjden!! haha :D
Och jag och lisa kom på att vi ville åka trickskidor i den stora snöhögen! Hur det gick??... jaa det blev blött..
Lisa den lilla saken puttade ju ner mig, när jag inte åkte! :]
 Men dom som kollade på fick sig då ett gott skratt. :)

Ikväll så bär det av till emma och baka kladdkaka som vi sen ska äta :] mumma (A) och se SOLSIDAN!!!<3<3<3 DET ÄR SÅ HIMLA BRA :D:D Sen ska jag sova där så jag ska väl böra packa sen nån gång, men först..... äta kebab:D


Jag kanske skriver sen, om jag får tid :]



haha blicken ^

Kommentarer
Postat av: Nadjaaa

jag diggar den rubriken dära (a)

och den är sjukt sann!

2010-03-19 @ 23:18:22
URL: http://nadjaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0