körkort.vad??

2010-05-05 @ 19:08:57
Nu sitter jag och försöker vara lite duktig? Men det går inte så bra, Jag var på min 1:a moppekurs i tisdags och då fick vi nå läxa att vi skulle göra några små tester på datorn. Och på papperet så står det att all information man behöver finns på den sidan men gör det de då? Njaaae,! eller jag hittar då inte det (A)

Annars idag så var det den första onsdagen på läänge som vi inte hade konfaträff! :D:D så jag passade på att fara till stan för att kolla examensklänning - och jag hittade en :D Men hur den ser ut säger jag inte :]
Och sen tittade jag och mamma på en skellefteåring som jag nog ska få i konfapresent.
Vi konfirmeras ju nu på söndag :D visst kommer ni och tittar? :]

Imorgon ska jag på röntgen klockan halv 9!! så jag måste ju upp typ en halvtimme innan jag brukar :( SUCK!


Snart sommar igen!!♥
Hoppas bara den inte går lika fort som den förra gjorde.. :(


Kommentarer
Postat av: Johan

vart hittar man skellefteringen?

2011-01-02 @ 06:30:23
URL: http://znarkrissons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0