Fredag

2010-11-12 @ 15:30:28

Sista praodagen på ica är nu avklarad, och patrik sa att jag var ett SOMMARJOBBSÄMNE och att jag ligger ganske bra till om det skule behövas någon! en STOR TUMME UPP FÖR DET! :D

Fick även sluta 2 idag bara för att det var sista dagen. Men jag kommer att sakna det, det har verkligen varit jätteroligt och alla är väldigt snälla och roliga.

Och jag skulle få stå i kassan en stund idag också och det var verkligen roligt jämfört med att packa upp varor hela tiden :)  Jag trodde att det skulle vara lite svårt men äsch de va det ju inte! Men när kunderna inte pratade svenska så blev det lite småjobbigt (A)

IKVÄLL står jag inför det jobbigaste valet i hela mitt liv!!! nä inte riktigt jag kände bara för att skojja lite :]
Men jag ska bestämma mig om jag ska fara på kågerocken eller stanna hemma och se IDOL med nån. Lite klurigt kanske det är men sånt är livet! :)


En bild av mig som är tagen för två år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0