Ica supermarket.

2010-11-10 @ 18:25:54

Jag praoar ju som sagt på ica i veckan, och emma hade sagt att man inte fick så fina händer av det, men efter första dagen så undrade jag riktigt vad hon hade pratat om för jag hade inte minsta lilla sår på fingrarna??
Men självklart så skulle inte det hålla så länge, nu har jag lite sår på mina pekfinkgrar och ett jack på ena pekfingertoppen så jag har det omplåstrat :] hehe och men mina tummar är lite drabbade också.
Så hon hade rätt!!

Ute är det då skitväder, så man blir ju inte glad av att kolla ut, snö, snö och ännu mer snö lite längre bort. Jag vet inte exakt hur mycket snö som har fallit bara idag men nånstans mellan 1 och 2 dm iallafall. Så nu räcker det för ett tag för min del!

NU känner jag att jag måste ta tag i min NO.. vi ska ha prov veckan vi kommer tillbaka från praoen. och jag har liksom inte gjort nåt :] Så det ska jag försöka göra.


en kopp sånt^ skulle inte sitta helt fel just nu, innan mitt huvud faller ner på tangentbordet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0