KINGELING

2010-11-23 @ 17:15:11
min dag idag har varit très bien! (mycket bra) Först matte, USA:arbete, slöjd, sen riktigt långt USA:arbete och sist julshow!
Det känns som den verkligen kommer att bli kanonis!

Sen kände jag hur mina tankar flög iväg på annat håll i slutet av svenskan, jag satt och kolla på någon amerikansk hamburgerkedjas meny.. (A) Det såg lite gott ut måste jag erkänna!


Humöret har verkligen varit på topp, det märkte nog mina vänner i matsalen. Jag skrattade så det rann tårar! Inte så ovanligt för att vara jag men den här gången var det extra mycket! Det bara rann!! Och vad skrattade jag åt då? Jo. -ETT MJÖLKGLAS!? Då kan man snacka lättroad humor :]



Kommentarer
Postat av: Jessica

HIhi, spårat eller vad? du är ju för söt :]

2010-11-23 @ 18:38:47
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0