Simple Plan

2010-09-27 @ 17:53:55

Dagen har varit väldigt okej idag, har haft soprov och det kändes som att det gick okej men om det känns så så brukar det oftast vara tvärtom, men vi får se. :)

Sen så var det en kille som var pratade lite om trafik och om sig själv för han hade kört motorcykel och kört omkull så att han hade blivit förlamad från midjan och ner. Men han har inte gett upp hoppet än, och han berättade verkligen mycket grejer så man blev alldeles tagen, jag var väldigt nära att börja gråta litegrann i slutet för då spelade han låten här nere: och visade samtidigt kommentarer från någon mc-sida som folk som har förlorat någon nära kan skriva en liten hälsning. Och med den låten och alla fina kommentarer höll det på bli för mycket. Men jag tror att jag klarade mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0