-

2011-04-25 @ 15:13:31
Hittade en lista med massa frågor som jag tänkte svara på, men orkar inte ta alla på en gång. Så resten kommer imorn!

är du kär? -Ja lite kanske.
har du snusat? -Nej
har du fimpat en cigg på nån annan? -Haha nej? 
har du blivit slagen allvarligt? -Nae det har jag väl inte 
tar du droger? - ONEJ!?  
hatar du någon? -Nejj
älskar du någon? -jodå, familj & vänner 
har några av dina vänner svikit dig? -Inte vad jag kommer på just nu
har du djur? -naee 
gillar du orange? -Ja jag hater den ju inte, men jag alskar den inte heller
har du nån sjukdom? -nepp 
har du skämt ut dej för den du gillar? -vetinte
har du en gris? -Haha jo under sängen. skojja, nej det har jag inte 
har du en plattång? -Självklart! 
har du en bror? -jodå, 2 år yngre men längre.. 
har du sjukt bra humor? -Beror nog på vem man frågar..:] hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0