-

2011-04-28 @ 15:31:00
har du mer än 6 par skor? -Det tror jag då verkligen
brukar du sjunga när du är i duschen? -Aa.. men det har faktiskt blivit mindre nu
har du hoppat ut ifrån ett fönster? -HAHA ja
har du mer än 3 par mjukisbyxor? -Jag tror jag har tre, eller kanske 4
gillar du att städa? -Ehh nja
gillar du att sova länge? -Ja, men inte för länge, huvudvärk you know..:(
har du vart med om en olycka? -Tror inte det
är du förvirrad? -liite kanske
har du mer än 6 par byxor? -JA
har du förlorat en vän? -nej
gillar du att shoppa? -Klart jag gör, jag är ju tjej?
har du varit i paris? -Nej men SNART!! :D I JUNI!!
gillar du ormar? -Jag HATAR ormar, och alla andra småkryp. Ser jag ett är det bara att ta på sig hörselkoppor för resten av familjen..
klarar du dej själv? -Ja måste jag så gör jag det. 
har du lagat mat? -Ja jag tycker det!
är du klantig? -njaa möjligtvis så har jag lite otur ibland..
har du foppatoffler? -ja
har du mer än 20 låtar på din data? -ofc
sminkar du dej innan skolan? -Klart jag gör??
har du träffat en kändis? -JA! många:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0