Lördagskvällen

2011-04-10 @ 16:27:07
Igår vid klockan 3 for jag till Emma oför att börja förbereda lite mat inför kvällen, då vi två, jonathan och nicke skulle äta och sen bara ha trevligt. Hann även kika lite på hockeyn..  som vi förlorade, tyvärr!

Hade en helt underbart rolig kväll, förlorade i plump, men jag fick mest plumpar sådetså:] Jag och Jonathan utklassade Emma och Nicke i singstar och skrattade tills jag grät!!

MYCKET GOD mat blev det också, grillat med klyftpotatis och svampsås (jag brukar inte gilla det men den här - MUMS! det var vitlöksostar och sånt i och grädde så det funkade)


jag lärde Emma vika servetter












bilderna är tagna från EMMA

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; Tack så mycket! :D

2011-04-10 @ 18:07:19
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0