1 augusti

2011-08-01 @ 18:01:40
Hemma igen efter en helg med lite sömn. Tyvärr inget PDOL men det blev mycket roligt ändå och jag ångrar det inte.

Först surströmming i Myckle och massa skratt till "med andra ord" och kubbstaffet. Jag tror att jag och Emma vann tillslut i alla fall.

Dagen efter så for jag och Emma till Mobacken och badade och solade ändå till 5 eller nåt, sen hann jag bara hem och duscha och byta om innan det var dax att ge sig av mot Byske för att vara med några gamla franskabrudar.

Maten som egentligen frånbörjan skulle vara tacos slutade med biancomat för att ingen kände sig taggad på ställa sig och göra det, men det blev riktigt gott det också!
efter massa prat om vad som har hänt under sommaren så var vi ute och gick ut mot havsbadet och skrattade så vi hade ont i magen och somnade vid fem eller något??









tyvärr har jag inga bilder från igår så jag fick bara ta några från i Lördags istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0