ett enda stort frågetecken

2011-08-12 @ 13:30:51

Vad ska man ta och hitta på idag då? Ingen aning! Ska kanske ta och klippa mig (det blev inte sist, det blev andra planer)

IKVÄLL har jag då planer, då blir det att dra till Käcktjärn och dansa, kommer bli så grymt roligt att göra det igen!! Men det är ju klockan nio det.

Jag tror faktiskt att jag ska ta och rora på mig lite och ta och fara ut och springa, fick ju nya löparkläder när jag fyllde år av min lillebror och det blir ju mycket roligare att springa då. Och dessutom måste jag ju använda dom!


Okej, så här får det bli då.

  • ut och springa
  • Duscha
  • klippa håret
  • och juste, TVÄTTA MOPPPEN! den är så otroooligt skitig efter att ha kört på en grusväg i regn igår!



kanske ska klippa lugg igen?? -eller så kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0