Grattis fjortis!

2011-08-19 @ 09:19:00
Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller min underbara bror fjortis. Min LILLEbror som är längre än mig.. kul, jag är kortast i familjen nu!

Han är verkligen helt underbar, visst vi är ju syskon så vi är ju inte vänner hela tiden men det hör ju liksom till? När jag kom hem från utlandet i februari så var han med på flyget och hämtade upp mig och när jag kom hem från Paris så kom han och gav mig en gigantisk kram när jag kom hem♥











Så, nu räcker det med pinsamma bilder.

Men en sak ska du veta, jag ÄLSKAR dig lillebror!♥

Kommentarer
Postat av: Jonte

hitta du ingen normal bild på han;)

2011-08-19 @ 11:13:47
Postat av: Nadja

Haha ni är riktigt snygga alltså;)

2011-08-19 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0