here we go

2011-08-21 @ 21:31:06



Här kommer 10 saker ni kanske inte visste om mig.

♥ Jag har haft tandställning ett litet tag
♥ När jag gick 5an så var jag med i "VI I FEMMAN" för vår skola.
♥ Jag klarar verkligen inte av att sova om lakanet ligger löst!
♥ Jag älskar att baka, och gör gärna det.
♥ Jag tycker inte om spaghetti och köttfärssås
♥ När jag var yngre så tävlade jag både i skidor och i dans.
♥ Jag kan bli otroligt irriterad på folk som inte pratar!
♥ Älskar MTVserien "The Hills"
♥ Är beroende av musik, och lyssnar på musiken som stämmer in på vilket humör jag är på just för tillfället.
♥ är otrooooligt spruträdd!!

Kommentarer
Postat av: hanna

WHAT!!!!!!!! gillar du inte spegetti och köttfärssås!?!?!?!?:O det är ju det godaste:]

2011-08-21 @ 22:22:23
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0