7 feberuari

2011-02-07 @ 17:39:20
Måndag idag vilket innebär en ny skolvecka.. jag känner mig inte pepp på det, vi ska börja med nationella proven i SVENSKA imorgon, med läsförståelse..

Min dag började då bra, jag fick lite smått panik igår kväll just när jag skulle sova över att jag inte var min klocka var? (A) jag minns att jag tog av mig den när jag skulle sova i Umeå i lördags, men sen hade jag inte tagit på mig den sen. Så jag kollade igenom hela väskan och skakade den fram och tillbaka men det fanns ingenstans!

Sen imorse när jag skulle packa inför gympan så fanns den där, i väskan. Hur jag inte kunde ha hittat den igår vet jag inte riktigt.. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0