LÖRDAGKVÄLLEN

2011-02-13 @ 13:14:38
Såg lite melodifestival hemma, for sen till emma och såg lite med henne och nicke. Måste erkänna att det är verkligen inte bra längre, och BABSAN!? Han/Hon eller ja den kan ju inte sjunga över huvvetaget! Efet ett tag trillade även Anton in först trött sen pigg sen jaa.

Vi åt i alla fall pannacotta som emma och niklas hade gjort innan vi kom dit, mycket gott även fast jag nog bara åt halva.
Vi tuffa (jag & anton) drack kaffe, dom andra drack ingenting alls :]

For hem rätt så tidigt, hängde lite tvätt som jag hade startat innan jag for, packade ihop lite grejer. Försökte sova, men efter lite för mycket kaffe är det inte det lättaste att göra.. :]


Kommentarer
Postat av: hanna:]

JAAA!! äntligen:]!

2011-02-13 @ 15:05:39
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0